Update

BUD NIEUWE PARTNER PLAZA PADEL

30-september-2021

Plaza Padel en Bud slaan de handen ineen en gaan een partnership aan voor vijf jaar. Samen willen we met Plaza Padel de padelbeleving van de spelers op een creatieve manier naar een nog hoger niveau tillen. Als vooruitstrevende speler in de sport is Plaza Padel ervan overtuigd de ambitie om het grootste padelmerk in Nederland en daarbuiten met Bud waar te maken. In de ogen van het van oorsprong Amerikaanse biermerk hoort iedereen erbij en dat komt terug in alles wat ze doen. Van hun campagnes tot aan de toegankelijke ‘smooth taste’ van het bier.

'BE A KING'

Zowel Plaza Padel als Bud durft groots te dromen en moedigt anderen aan om ook hun dromen na te jagen. Niet voor niks is er naast de ingang van de deze week geopende Plaza Padel in Waalwijk een graffiti kunstwerk gemaakt door de talentvolle Giedo Mommersteeg met de tekst ‘Be a King’. Als herinnering dat niets onmogelijk is.

ENERGIE EN LEF

Eric Lankers, mede-eigenaar van Plaza Padel: ‘Met Plaza Padel willen we een vooruitstrevend padelmerk neerzetten. Met focus op een onderscheidende service en padelbeleving voor onze klanten. Met Bud hebben we een partner gevonden die waarde toevoegt aan het merk Plaza Padel. Met energie en lef om samen met ons creatieve initiatieven te ontwikkelen. In Nederland en ook over de landsgrenzen.’

TOTAALCONCEPT EN GEZAMENLIJKE INITIATIEVEN

Rik Blokland, Head of Trade Marketing bij Bud, vult aan: ‘Padel is bezig met een razende opmars. Het is mooi om te zien hoe Plaza Padel dat zo groots omarmt en we zijn er trots op dat als eerste grote merk te ondersteunen. Bud past bij de vooruitstrevendheid van de sport en bij de kwaliteit en experience die Plaza Padel daaraan koppelt. Het graffiti kunstwerk is meteen een mooi voorbeeld van de manier waarop we dit partnership in willen vullen. Ook rondom de lancering van Bud Zero in Nederland staat er een nauwe samenwerking met Plaza Padel gepland’